Xente qu'anda perequí :-)

lunes, febrero 04, 2008

LAURA NUN TA, LAURA COLÓ...

Esta mañana sorprendiome un nuevu cartelu na paré de plástico que, de frente, me dixebra de la cabina del conductor del convoi ferroso. Ellí, apegada baxo un cientu cartelos amortizaos, Laura Glez, bermellona toa, sorríe pidiéndome ‘l votu pa izquierda xunida. Dizme la moza, con muncha poesía y sorrillosa que tranquilu, que con ella vo dir seguru, que na siguiente (supongo que curva) xire a la izquierda.

Esto ye como lo de los arbeyos, que si nun van al platu de mozos van de vieyos y como ta de moda el tránsitu, la seguridá vial, los muertos en caleyes, caleyines y caleyones nun hai nada meyor que xirar a la izquierda. La moza, entrada n’años, cuidase de mirar a la izquierda. Sicasí, esti cartelu del que falo ta xebrao de otru que manguen los bermeyonos del sitiu http://www.izquierdaxunida.com/ast/diptico_IU_a_la_izquierda.pdf, aú aparez cabo'l molacín Gaspar. Molacín, y non miento, del PSOE, el partíu que dicin ye ‘l comederu común digooooo, la casa común, eso ye, común, el peselbre amistosu de la izquierda española. Nada como remanar el presupuestu xeneral del estáu pa comprar y vender voluntaes y recalificaciones inmobiliaries porque, ya se sabi, la izquierda ye probe y vaca más gorda nun entra en práu.

Nun conozo a la moza, poro, analizo el cartelu. Xulgo que la publicidá nun reflexa lo que ye la sociedá sinón que quier potenciar lo que, en primordiu, amuesa la patina baxo la puerta que s’abri por vientos de cambéu y desenfrenu. Esi cartelu del tren (insisto en que ye diferente al que mango enriba) la pinta enclinada a la derecha y mirando a la izqierda, dibuxando una Z n'ensame con títulu y el pié de fotu. Lluz peñáu de concu y perendengues breves de llandio aspeuto. Les engurries marquen esa cara de brava moza en trabayu burocráticu, enarcando una boca malpenes pintada con un carmín conteníu. Baxando pescuezu de colgaxos añosos, la desabotonada rebeca esplaya coqueta apertura a, tamién, contenía pose picardiosa.

Ah, la mayor edá. Ah, la vieyera. Gloriosa estación de cuerpu y mente. Feliz ameste d’esperiencia y esbarrumbe. Fin de viaxe. Entamu d’otros munchos...

Presta esto de la publi ellectoral. Ye otra clás de xóu: el de los durmiyosos.Y como ocurrencia d'última hora estos collacios esconsoñaos fain un xueu cola publi de los cartelos del supermercáu de la quincalla electrónico, MediaMark, y ponen un "nun somos tontos". Val, hom, val.

Pero me lo parecen