Xente qu'anda perequí :-)

jueves, julio 21, 2011

Abriendo puertes...

Ciertes coses merecen un puestu nel panteón de lo bono. Por exemplu, el compromisu de xente anónimo que fai de la llingüa dalgo normal y amañoso pal so exercicu empresarial. Nun fai falta ser dioses ni, por supuesto, mártires de la causa. Trátase, cenciellamente, de ser normal. Y eso ye cosa anormal abondo, por desgracia. En menos de lo que cancia un gallu chumáu, tendremos la oficialidá afitada. Ver veremos. Demientres, xente que fai lo de la foto merez figurar nel panteón de los héroes ignotos. Sumenos, en cuentes de restar.

martes, julio 19, 2011

Qualitas liberrima

La foto del diariu EL BEBERCIO nun necesita desplicación. Podría entitulase “la mutante y la forina” pero diba dar lo mesmo como la llamar. La segunda xeneración de la monarquía hereditaria IU-era cede énte la democracia irreal de la derecha maquillada y depilada. Tempus fugit. O tempora, o mores...

lunes, julio 18, 2011

Francisco Álvarez, presidente d'Asturies

Nel imaxinariu isquierdoso, el nacionalismu siempre foi daqué reaicionario. L’home tenía que baltar les barreres clasistes afitaes pola relixón y les clases dominantes. Se falaba de la llucha de clases y el trunfu del internacionalismu proletariu solidariu que diba en cata d'un centralismu democráticu. Y la cosa valió hasta que se decataron del supuestu filón de lo que se llamó “nacionalismu d’isquierdes”, cosa maravilloso que nunca nun pescancié ya que, daveres, nacionalismu y isquierdismu son términos, a priori, inmecibles. Supongo que, frente a un fácticu imposible: la universalización igualitario, yera preferible acutar una corripia territorial pa criar un paraísu comunistono, ello ye, facer xusto lo contrario de lo que se predicaba nel catecismu isquierdosu fetén, cayendo na "real-politik" que s'espeya maxistralmente nos llibros "Rebelión na corripia" o "1984" de George Orwell.

Fortunosamente, el pueblu nun ye tan babayo como presumíen los “intelestuales” del progresu hacia la nada, aquellos “nihilistes” que toreaben, y toréen tovía, de salón. Al final, como barrunté hai años, solo de lo “conservador” vien lo bono de la tierra llariego. N’Asturies, el presidente Cascos pue cagala, (errare humanun est) pero non muncho más que la mondicia socialistono y comunistono que en más de trenta años nun fixo otro qu’engordar bolsos y disfrutar privilexos burgueses. Vieyo suena, sí.

Ayer, TPA fexo un especial informativu alrodiu del nuevu presidente d’Asturies.

Supongo que pa congraciar col nuevu poder ya que, nomaos polos suciolistos, saben que-yos queda unos pocos telediarios. Mango la parte segunda.

Dicho lo cualo, punxi los vidios del reportaxe tarazaos amañosamente. Aende va la tercera

Que vos preste.