Xente qu'anda perequí :-)

domingo, agosto 02, 2009

¿Mocedaes de cambéu?

Nada más prestoso al alma qu'oyer al muzu "intelestual" (y istitucioanal) falar de lo mozo. Tan prestoso foi que cayí de culu al oyer a ún d'esos borócrates del Conseyu de la Mocedá Españolo falar de la "proletarización" de los universitarios. Ya se sabi (y bien lo dixo Aristóteles) que los mozos d'anguaño nun tienen igua polo faltosos que son pa colos vieyos y xente mayoruco, que nun respeten a naide, que falten como pocos y desprecien cuanto ignoren. Rescamplante descripción aristotélico d'hai... ¡trenta sieglos!

Sigún el doctu, agora parez que los mozos universitarios, la mayoría célibes pola cuenta de tar (cuasi) tol día etilizaos, son "proletarios", condergaos a la probeza al salir d'una istitución masificao que da munchos que ganen mui poco. Nun m'estrañaría gota: estudiar, lo que se diz estudiar, nun parez que lo faigan asina que pueque sía porque se dediquen a tener "prole", o sea, fíos y más fíos, ente botellón y botellón. Atenreceor diagnósticu de la universidá española convertío nuna gran guardería d'inadautaos.

Como yá pasé'l sarapicu de la mocedá, peño canes y tomo "Desenfriol-D" pa la gripe-A (la gripe de los gochos mexicanos, cosa dixebrao de los mexicanos que son gochos) aplaudo coles oreyes a los xóvenes lleones del "Nesquick" y del Neo-ColaCao con febra, qu'alguarden formales, na antoxana, a formar parte de la mafia político estamental. Nun me dicir que lo de la "proletarización" de la xente universitario nun ye mérito abondo pa metese nel PSOE. La verdá ye qu'esi muzu ya me daba ñicios de lo "progre" cuando tuñó pa escontra un reportaxe que falaba de los mozos, espublizao na "bicha" que ye'l periódicu ABC. El reportaxe facía una dixebra ente mozos bonos y mozos malos cosa imperdonable ya que, cono se sabi, tolos mozos son anxélicos sigún la progresía. Son anxélicos hasta que dexen de selo, claro.

Cuando un malfadiáu oyente del alderique siñaló, en turnu d'entrugues, lo inútil de qu'hebia un ente "burrocráticu" como ye esi Conceyu de la Mocedá Españolo, a otru de los conferenciantes faltó-y tiempu pa ponelu pingando, insinuando que nuna "democracia" aquello que dicía yera propio de... Nun lo dixo, pero taba claro que'l "progre" y democráticu humanu taba poniéndolu nesi infiernu virtual del facismu, o del franquismu, o del infiernu llaicista que ye lo relixoso conceutualizao como lo retrograu. ¡Cuanto muncho me presta'l totalitarismu progre! Porque ye que a los progres, o sía, a los isquierdosos, ensecuti se-yos vé esi filo-facismu irredentu que lleven nes coraes, esi allampiar por una sociedá sano-sano, igualitario a machamartiellu, tolerante-polos-mios-santos-güevos. Ah, los nenos. Siempre tan nenos.

Darréu vieno esi movimientu desvalorizaor qu'empleguen los píos, o sía, los "puros". Sí, ho, esos que yá sabin qué ye lo meyor pa ti ensin preguntate si tas, o non, d'alcuerdu. Van y llamen "facista" al otru, que tien de ser cosa serio porque a dellos parez que-yos sienta mui, pero que mui, mui, mal. Ye lo que tien ser servior del progresismu, que te dan carné alxudicaor de facista y quedes tan panchu sabiendo que salves al mundu d'una cosa, repito, mui malo. Claro que, si bien te fixes, la intolerancia, nesti casu hacia el facismu, nun ye otra cosa qu'otra clas de totalitarismu, unu más que perpetúa lo que persigue ya que nada aporta, sacante el "progresu": el progresu de los que se meten nes empreses partitocrátiques que críen esa burocracia político, que'espuxiga y espuxiga, a costa de sacate les perres vía impuestos.

Porque, ya se sabi, los progresistes progresen muncho. Facismu, marxismu, comunismu, guapismu... tolos totalitarismos son lo mesmo: alienación. La engañifa, ta claro, entama na propia indefinición del términu "progresu" y nel usu interesoso de lo bono y lo malo, de la conceutalización del otru como enemigu, como cosa currupio y indeseable. La engañifa ta nel opiu qu'alministra'l políticu istitucionalizáu al pueblu como forma de remanar la riqueza de la sociedá en porgüeyu propiu y del sistema que lu caltién.

Echo de menos los díes (¿improbables?) de vinu y roses. Aquéllos que dicin qu'hebio ente'l Tigris y l'Eufrates, los de la fueya de parra y l'alendar del Creador sobro boldre informe. Aquéllos que'l monu de Darwin punxo en mitu y llienda.

D'aquella toos yeremos bonos, sacante la serpiente, claro.