Xente qu'anda perequí :-)

viernes, enero 02, 2009

En nome de los SORDO...

...digo patria, pero ¿cuála?

Y, por embargu, embargáu de señaldá, emociona baxo los alcuerdos de la tierra ausente.

Los Sordo, moriscos espulsos del paraísu andalusí, caltienen l'arguyu y la raza de ser hispano-andalusíes nun movimientu de dignidá inteleutual porque son más españoles que los españoles masque lleven espulsaos de so casa va pa cuatrocientos años por razones probes y un rei de grandor cuestionable....

Los Sordo, ex-patriaos, nun queríen dexar de ser lo que yeren y son, andalusíes, y casaron ente ellos pa guardar l'apellíu, l'alcuñu de notoriedá, d'identidá, de resistencia pa nun esborriar raza y alcuerdos na africanidá acoyeor. "Fuimos espulsaos por una...débil razón". Ye evidente que l'home que fala a la cámara de TVE, de xuro patriarca de la familia de los Sordo, de pose netamente europeo, tiez blanco y estrañamente fuera del llugar tetuaní en que fala, embalsa agua nos claros güeyos que reprimen reproche. Porque, cunta a la cámara de televisión española, que los sos antepasaos tuvieron de cruzar, de mecer, coles esclaves que teníen p'anegratar la piel, pues munchos d'ellos morrieren nel campu... Nun lo diz, pero de xuro que munchos Sordo cayeron baxo'l racismu moru de ver cristianu en piel blanco.

Si bien miro esto con perspeutiva histórico, nun pueo evitar media sorrisa amarguxo. Aquellos nobles tardorromanos, heriedes de Tartesia y de les posteriores correríes de los pueblos xermánicos que fundieron la hispania imperial, aquéllos que dexaron xenes de pelo rubio y güeyos azules na Bética barbarizao, escoyeron la conversión al islam pa fuxir de la discriminación del musulmán en forma d'impuestos y humildación, ello ye, falta de tolerancia. Aquéllos, como'l conde Casius que devieno en Qassi pa siguir mandando, forxaron y gozaron del grandor d'Al Andalus hasta que'l rei cristiano tomó Granada y la casa d'Austria firmó la espulsión morisco. Doble discriminación pero una sola pena.

La historia ye cruel remunerando asina les decisiones de los antepasaos. Porque les coses de les creencies, les de los dioses y les de les dotrines revelaes ye lo que traen, barbarie y muerte en nome de la hermandá, la lliberación y un cielu que ganar. Y ye que los Sordo nun nacieren moros, cristianos o cretinos. Ellos nacieron humanos y de fema, como toudiós. Depués vinieron les etiquetes, les filies y les fobies. Depués vieno la barbarie y la fe, too en xunto y estrao.

Si por un dios mates o muerres, amigu, tienes un gran problema.

Por favor, nun me chiscar.

Costante Álvarez