Xente qu'anda perequí :-)

miércoles, septiembre 16, 2009

Carta a una machista (más)

Podría callar, dexar pasar: cenciellamente, atender. Mas, como nun soi perfeutu, prefiero meter la cuyar nesi compangu de la modernidá tardofranquista que fain tantes muyeres y homes requisitos, esos que llenen la boca cola pallabra "machista" depués de fartucar cola de "tolerancia". Esos que, nun sé bien cómo nin porqué, tienen vara alta, y potestes abondo, como pa dar la llicencia y alcuñu, condena y castigu, de "machista" a cuanto (y a quien) se-yos antoxa.

Estos fíos del tardofranquismu como, por exemplu, la falucaora del programa de RNE "No es un día cualquiera", son gomitivos, cafiantes, babayos. Ye que nun saben otra cosa que dicir cuando oyen dalgo "zapateramente" incorreuto. Parez qu'hai una conseña non escrita de nomar, faltar, alxetivar aquello que parez ser eso, la pallabra máxica lo diz: machista. Y parez, tamién, que namai ellos tienen esa patente de corsu.

Nun paga la pena esbillar l'ensame de políticos, falucaores bien pagos con perres públiques, "periodistos" de tertulies de tou pelax (esclario que periodistu ye'l periodista mui llistu, o seya, el poli-llicenciáu en toles rames del saber humano, ello ye, los caberos homes del Renacimientu, que son quien a falar dende cómo facer una bona tortiella pataca a les consecuencies metafísiques de la desintegración del muón) o aspirantes a modernos qu'anecien neso de calificar de "machista" a toa manifestación que parez poner a la muyer baxo sospecha d'inferioridá o usu alternativu. La mierda que caguen eses boques pinga pausao, como destilando aneya sabencia que naide nun retruca porque, ta claro, la babayada cuando masifica, amás de facese invisible, narcotiza les entendederes de lo que toca. La necesidá de facer curtia esta reflesión me llibra d'espurrir más nes munches voltures que dan estos "macarres" emocionales.

Estos fíos de la dictadura franquista, que tanto la critiquen y de la qu'arrenieguen muncho pero a la que deben, tamién, muncho; con cuatru idegues mal adeprendíes como democracia, igualdá y tolerancia, estren l'antoxana de los medios de comunicación social de basoria conceutual, hipocresía y, cimeramente, inorancia. Afortunadamente pa ellos, la xente ta aborricao abondo como pa nun decatase d'esi sutil remanamientu dignu de propaganda hitleriano. Ya se sabi, dende Nerón, que la xente, en xunto, nin piensa nin critica. Pero como esti campu ye polisémicu y polipastu, cincaré solo lo del machismu, que ye alimentu mui nutritivu. Veamos

1 Nun inoramos que la muyer tuvo un papel hestóricu solo reproductivu.

2 Que sirvió solo pa descansu de guerreru.

3 Cria de reciella.

4 Llimpieza de cacía, casa y castiellu.

PERO...

5 Eso nun tien de facemos perder la perspeutiva hestórica de lo que se xulga.

ITEM MAS...

6 Esos frutos son consecuencia del procesu hestóricu concretu y tienen de xulgase colos güeyos del momentu hestoricu en que sucedieron. El pescancialo nun obliga a compartilo. Nin siquier a ser cómpliz del procesu.

Poro, ello nun quita l'adeprender del PASÁU pa nun lo repetir, MAS, xulgalo con criterios d'ANGUAÑU, pa menosprecialo, ye como mecer la mecánica de la rueda y la palanca d'Arquímides cola mecánica cuántico de Niels Bohr o la relatividá d'Einstein. Cenciellamente, agua y aceite. Elemental, queríu Watson.

Un exemplu oyíu na emisión de RNE del domingu 13/09/2009. Cuando el cantante Manolo Escobar diz nuna canción de la década de los años 1960 "viva el vinu y les muyeres, y les roses que dan gloria a mio tierra..." duldo permuncho que toviera exerciendo el "machismu" (del que falen los modernos facistes culturales de la tolerancia) como dixo la presentaora. Nel contestu hestóricu, esa fras, como otres de la mesma mena, nada tien de machista sinón de cumplíu (bien cierto que probetayo) y homenax. Nel 2009 la cosa pue sonar ceízo pero hai que lo ver con perspeutiva hestórico. Güei, pocos lo dirían asina, o non. Depende de la llibertá de caún cómo dar un cumplíu y, dafechu, debemos respetar la llibertá de toos pues respetar les opiniones ayenes nun ye, forzosamente, compartiles.

Estos facistes culturales, que falen del machismu como daqué negativo, guardiense muncho de criticar la otra cara de la mesma moneda: el machismu femeninu o, si se prefier, el feminismu. Y lo simpático ye que son les muyeres les qu'eduquen al machista. Ye lo que tienen los hipócrites.

En realidá el machismu, como tantes otres creaciones mentales, nun esiste na realidá. Ye solo una etiqueta na que s'escuenden, o meten, comportamientos y, lo meyor, caún decide qué ye lo qu'ha metese. Asina que, si nun momentu nos fadien los xudíos, los moros, los vecinos, los del PSOE, los del PP, los de l'Asociación de la Madreña Rescamplante..., pa faltalos dicimos que son machistes. Y si lo que mos fadia ye una canción, pues que ye machista. Los facistes culturales son aventayaos alumnos del totalitarismu y saben lo que quieren: un mundu "neutru", un mundu pa ellos solos. Por supuesto, ellos son los que van mandar y decidir lo que vas pensar y dicir. Son los misioneros d'una relixón por llegalizar que quieren lliberar del machismu, a espetaperru, a la humanidá. Neto que los del "Domund", de cuando Franco, salíen a pidir perres porque queríen convertir a tolos probes negros al cristianismu.

Ellos son asina. Los "machistófobos" (o si se prefier, los feministes) son les flores de la privavera totalitario que vien a casa depués del turrón del iviernu de la dictadura. Pero duldo muncho, daveres que permuncho, que la meyora de la hestórica situación de la muyer-yos deba dalgo.

Del totalitarismu, (de tolos totalitarismos) nada bono viene.

Nin va a venir.