
viernes, noviembre 23, 2007
Talante

miércoles, noviembre 21, 2007
PODER, DUCE AMARGUEZA MORTAL
PODER, PODER.
SIEMPRE Y MÁS...
Si ún camenta nesto, en realidá son les relaciones de poder, l’ausencia o presencia d’eso que los xuristes llamamos “imperium”, la posibilidá d’alministrar premios o castigos que van modular el comportamientu del otru (neto que lo del perru de Paulov) lo qu’amala, corrompe y “encáncana”, lo que trai perres, nomadía y miseria, l’éxitu y el fracasu, nivela les clases o les gradúa en pasera que va d’infiernu a párnasu, d’esclavu a siñor.
Los humanos acompasámonos al baltu del poder. De quiénes lu tienen, de quienes lu exercen, o lu sufren, o lu tarrecen... Piensa en cualuquier problema, personal o social, nun va importar el tiempu, el llugar, la cultura, la llingua, la economía que too reconduzse, reduzse, y concentra neso, nes manifestaciones del poder y de los sos molacinos.
Siéntate y alienda fondo. Pieslla los güeyos. Calma la mente. Si fais esto y entames a atendete, pero a atendete daveres, vas a ver la comedia del mundu, la llobada en tránsitu y la oveyada n’estociniu. Vas oyer el llantu d’esti mundu, el dolíu d’almes y música d’acabación. Nun importa que sías auditidivu, visual o sinestésicu pues per toles canales de conocimientu de lo esterior va a aportate el gran duelgu del mundu, ello ye, l’aciar collecha de l’andancia del PODER.
Y, por embargu, de magar lo duro de la esperiencia cotidiano, de contino renaz y renueva l’allegria de la vida, la gayola del ser espresándose nesta dura escuela, nesta imprescindible universidá que ye’la Tierra, tierra de promisión pa los escolinos que son les almes.
Que somos nós.