Xente qu'anda perequí :-)

viernes, abril 04, 2008

Feminis-MAO TSE TUNG

Pa la China maoísta la igualdá yera cosa cimero; poro, virtú revolucionario que caltener a costafecha. El modelu igualitario esborrió ‘l xéneru. De homes y muyeres pasóse en China a esistir namái hermanos y hermanes. Ta claro que les relaciones sexuales entamaron a ser, mutans mutandi, incestuoses. Toa una xeneración chinoso anda güei amalada sexualmente. Fortunosamente, y como mui bien s’espeyó nel programa de TVE1 “Documentos TV”, la mocedá “chinorro” recupera los pasaos vicios que fain la vida agradable de vivir, fodiendo duramente, zucando mingues, domingues y paxaretes; dando y tomando pel culu; atechando de lluvies doraes y fartucando en coprofaxa. Interesante. http://www-org.rtve.es/misery.shtml?go=eacaa4148f48af89730076a6669df2169fcb5b71e1aa29da6b3326aee96788b1551b8f66d76f22a0851b6e803d32457f

Una china añosa alcordábase del tiempu del llibru bermeyono de Mao, aquella versión del catecismu de cuando Franco, el de Ripalda, y cómo diben toos iguales, col mesmu sayón, gorreta o boina y corte pelu. Toos de pantalón de loneta, grebo y militar, y alpargata si ye que les había. Nada de foyar, cosa reaicionario. Vida y cuerpos pa la revolución. (vide www.eltartalo.com/blogchina/el-traje-mao) Y nesto taba cuando me dicin d’una empresa de la órbita de la salú que desixe a les empleaes (esclario que falo de les moces, más que nada por aquello de la “gayosidá”) dir con faldes. Y, claro, los neo-maoístes (ello ye, muyeros y muyeres) al oyer eso de que les muyeres tovieren de poner faldetu empobinaron pal monte “mediático”, arromendando (queriéndolo o non) a aquella llarga marcha de los afamiaos comunistonos de Mao que diben en cata esbarrumbar el réxime chinu nacionalista que finaría, muerte y miseria mediantes, abellugao en Formosa (ui, quinxi dicir Taiguán). ¿A ú se vio eso de que les muyeres lleven falda, hom? Pura discriminación, aseguraben dende un requexu d’un telediariu de los mass-media.

vide http://www.lavozdegalicia.es/sociedad/2008/03/27/0003_6681762.htm

Barruunto que ciertos sectores d’eso que dizse progresía, cosa bastardo, xabaz y puro, prediquen un igualitarismu de xéneru de la mesma traza que’l maoísto. Pero cuido que, tamién, lo fain comulgando cola mesma hipocresía qu’emplegaba’l tuexu “Gran Leader” que, obligando a la uniformidá de prendes y vida de súbditos (que non ciudadanos) n’ayunu sexual y sensual, por embargu pretendía conservase mozu y guapu tirándose a toa china virxe que se-y antoxaba y mandaba traer. El feminismu militante, esi revexón facista-sexual que tanto presta a los isquierdosos, taría percontento, pergayolero y perprestoso na gran cárcele que foi la china maoísto. Igual qu’aquél Gran Castrón, “líderos” y “líderas” del feminismu alimenten burdeles y visiegos sitios d’urxente desafuegu emocional. Pero ye que los “ellos-es” son asina. D’hipócrites, digo. Como so curtiu d’entendederes necesito una desplicación. Si el machismu ye malo ¿por qué nun va a selo el feminismu? Amo a les muyeres. Me gusten, meyor, con faldes. ¿Va a ser cosa de desviación sexual? Amiguinos ¡puxa les “caenes”!

Costante Alvarez