Xente qu'anda perequí :-)

jueves, mayo 15, 2008

Campaña de Renta 2007

Dicía una canción canciada en blanco y negro....
...Yo sí. Yo sí Yo sí como pataques...

A estes altures de la vida, lo que val dicir de la conocencia, puedo maxinar un mundu ensin Dios. Cuando faigo esta reflesión énte simplayos, fainme la gracieta d'aplaudir coles oreyes lo cualo, como númberu de circu, ye mui meritorio. Ellos nun saben que lo son y, poro, nun hai tacha dalguna que face-yos. Yo, que tamién soi simplayu, por pura solidaridá tendría de guardame de xulgar a otros simplayos mas, reconózovoslo, reflesionar alrodiu ciertos aspeutos del simplayismu ye mui tentador.

La pose ye la siguiente: al facer la declaración de la renta pal pagu del impuestu correspondiente surde la (falsa) dicotomía sobre ú mangar la cruz d'asignación tributaria. Refiérome a lo d'apurrir el 0.7% de la mio cuota tributario a la Ilesia Católico o a los borrinosos y (pa min) cuestionables, "fines sociales". Sé que l'estáu del bientar yá me mete la manu en bolsiellu abondo, arrampuñándome perres y tiempu, pa pagase regalíes y privilexos de políticos corruptos, altos funcionarios desafogaos y exércitos d'ocupación que van pola vida d'humanitarios n'Afganistán y otros llares. Sé que lo de "fines sociales" nun tien otru cuentu que'l de querer faceme partícipe (una puta engañifa más) d'una supuesta real participación del ciudadanu na distribución de les perres que mos furten de la nómina mensual o de la retención y pagu a cuenta cuando cobra un trabayaor autónomu. Los famosos "fines sociales" daveres que nun esisten (pues l'estáu atiende a tolos fines que-y pruye cola masa dinerario de les oveyes y nel montu que-y peta sigún los presupuetos xenerales del estáu) pero ye comeniente invocalos pa enfrentase con esi degorriu tan corrupiu, malu malísimu, que ye la Ilesia Católico.

Pero ya tien la Ilesia defensores abondo como pa meteme yo con ello. Lo interesante pa min ye decatame, otra vuelta, de la evidente adicción patolóxico, de ciertos simplayos, a eso que dellos llamen "anticlericalismu" o "laicismu". Son les coses del poder: fadien los pilancos de quien nun piensa como el que manda. H.ode, y muncho, qu'hebia voces disidentes del pensamientu únicu, sí, esi, el que pon nel supuestu laicismu la quintaesencia de lo bonal o bondoso. Pero lo simpático, pensando nesos hipócrites, (los más d'ellos fíos del facismu que curiose de que Franco morriera tranquilu na cama, o de la intolerancia comunistono qu'esfarrapó la democracia n'Hungría, Checoslovaquia o Cuba), esos moxarratos educaos en seminarios y colexos relixosos y de pagu, ye qu'escaecen interesosos el fecho de que foi la tradición cristiano la que cuchó en terrén pal pensamientu tolerante y civilista. La dialéctica del fueru internu-fueru esternu, la llibertá de concencia y el respetu al otru por ser el to hermanu, ello ye, igual que tu, son los finxos de tolos derechos humanos que desendolcaron y costitucionalizaron nel mundu ocidental.

(Un descansín: usando de la presuncion d'esquisitez y buenismu que tienen esos que s'etiqueten isquierda, darréu sáquenme lo de los cures malos malísimos, la inorancia, la discriminación de la muyer, la mariconería del cleru, la paidofilia, les guerres de relixón, la venta de bules, les sotanes.... Ufff, estos progres tan tochos como siempre y, pa malura, fieden a naftalina y sacristía ceízo)

Ye curioso ver cómo supuestos tolerantes (de curtiu recorríu, hai que dicilo too) son perpoco tolerantes colo que xulguen indigno de tolerancia porque, cualos dioses menores, ellos sabin y deciden lo que merez, o non, esi engüentu de "fierabrás" que ye la tolerancia. Y ye que, dafechu, eso de la tolerancia ta bien cuando lo qu'hai que tolerar ye lo tuyo o lo que t'interesa, non lo de los otros. La cosa, nel fondu, ye xustificase na escelencia y l'asepticidad presunto de quien nun obedez a obiespu, nesti casu, de Roma.

Llibres d'un Dios pueque omnipresente, al que nun se-y escaparía un res, que tolo vería y t'esperará pa pidite cuentes, la cosa de gobernase y gobernar va muncho meyor. Elexir un ente abstrautu, Dios, como aniciu de lo malo, del miéu, o el tremor "esentialis" o, si se prefier, a los sirviores d'esi Dios, ye forma probetayo d'escaecer (interesosamente) la propia responsabilidá y los principios ético-morales que deberíen gobernamos como humanos.

Supongo que a quien-y fadia Dios necesita más un Dios que naide ya que quien niega almite implicitamente la esistencia de lo negao. Ye'l circulu babayu del creyente y del atéu (el creyente nel non-Dios).

Como nun sé si esiste Dios (nos términos humanos), como dixi arriba, nun me cuesta trabayu maxinar un mundu ensin Dios. Dicho lo cualo, digo tamién que faiseme mui cuesto el nun creer que toos nós seamos Dios.

Costante Álvarez

PD. Prestaríame pola vida que la Ilesia Católico y l'Estáu fixeren un estudiu seriu, rigurosu, sobre lo que l'Estáu aforra gracies a la "caridá" y "compasión" (bien digo: con-pasión) de los cristianos qu'exercen de cristianos. Cuantificao ello, una fuelga de la Ilesia nos medios asistenciales diba ser d'infarto pa la sociedá. La ventaxa (pírrico) de los hipócrites ye que puén acomodase al mediu relativizando moral y ética. Por embargu, el que ye relixosu tien clares obligaciones y servidumes: esto ye un pasar.

Y, como como pataques, vo mangar la cruz pa la Ilesia. La Católico, s'entiende.

Presta tocá-los tolanos

al poder.

Y a los sabios y doctores

que me roben

por placer....