Xente qu'anda perequí :-)

jueves, noviembre 08, 2007

AEQUALITAS

20.07.2007

Un afortunáu anunciu de xuéu de mesa punxo de moda el que s’aceutara al pulpu como animal de compaña. Pero ta claro que naide va a tenelu como talu na vida real sino, meyor con patatines o a la gallega, como sabrosu alimentu. Pues lo de la igualdá home-muyer, creéime, va por esi camín. Anguaño s’impón un pensamientu únicu al respective, un nuevu paradigma que dixebra, aparentemente, dos mundos escluyentes. Pero, masque convenga a monxarratos y/o comunistonos (la mesma brañada) digo que non. Que non ye asina o, polo menos, non como mos lo quieren facer ver. La vida merez vivise pola diversidá. Diversidá biolóxico. Diversidá social. Mesmo ideolóxico. Ye, xusto, lo diversable lo que fai soportable una vida na Tierra. Esi marcu esperiencial, apurriendo variedá de biotopos, nichos ecolóxicos, grupos étnicos y clases de tortiella de pataca, por exemplu, permite desenvolver les habilidaes personales que caún trai codificao en xenoma y nel mediu etolóxicu al qu’aporta. Curioso. Home y muyer, macho y fema, güevu y pataca.... cumplen dixebraes funciones. Train destinos diferentes al empar que complementarios. Asina ye y asina va a ser. D’esta incontestable realidá síguense los, tamién, diferentes papeles que s’actúen na obra de teatru que ye la vida. Mas esta evidente verdá vese enlluxío por artificios “intelestuales” vistíos de “modelnidá” y “progresía”, too ello (escuso dicilo) de mui poca sesera. La igualdá ye un conceutu gaseoso, neto que la democracia, y permite xugar con un ciertu grau d’indefinición. Pa los demagogos ye un material bárbaro. Pa los tontos con aspiraciones a títulu, “insoslayable”. Respecto al sexu, ta claro que la muyer ye diferente al home y viceversa. Respecto a la mente, idem de idem. La vida vese diferente dende los dos sexos. Les reaiciones son, al empar que complementaries, diferentes. La maternidá marca una gran diferencia. Siendo esto verdá, ¿xustificaríase una discriminación, ello ye, un tratu non-igualitariu, ente home y muyer? Supongo que cuando ún naz coxu tien, polo menos, dos caminos: ún, arrenegar de la coxera y tratando d’igualo por aciu la ortopedia o, dos, aceutala, viviendo con ella pues va a ser un aspeutu más de la personalidá físico. Nel primer casu el coxu siempre va sentise incompletu, dependiente, inxustamente tratáu pola vida y discrimináu pues siempre va vese A-normal. Por embargu, nel segundu, el coxu va vese normal, mas diferente, con una dificultá añedío que nun-y entorgará la so propia autoestima y consideración como ser humanamente completu. Nesti razonamientu, atopo que muncha xente sustitúi la pallabra “coxu” por muyer y que ésta frecuentemente por presión social, adopta el puntu de vista del primer casu. Pero nun hai desigualdá en tou tratu desigual. Parezme que solo hai porgüeyos n’afitar un sentimientu de desigualdá por cuenta diferencies meramente naturales. Sé que debería matizar esto muncho más, pero el curtiu espaciu y la falta tiempu me lo torguen agora. Los sacerdotes del igualitarismu, los siguiores de la guaxa y la mona, los (malos) bienpensantes y los politi-correutos (y correutores) nun me lo van entender. Pero eso ye cuestión de la so propia ceguera, non de la de mio. Parezme. En cualquier casu, si daquién retrucara con ganes d’intercambiar puntos de vista, podríemos espurrí-la tema. Costante Alvarez