Xente qu'anda perequí :-)

jueves, noviembre 08, 2007

RAMUNET BAXA AL ABISU

28/05/2007

Ramunet en cuartón (alcuñu piadosu)

Sorprendiome oyer la voz de Ramunet al otru lláu del teléfonu. Dende la comisaría de Vallecas informábame de que diben llevalu al cuartón. Cuntome l’asuntu y nun pudi afogar una gargayada que debió soná-y a conderga anticipao.

Cuando hai unos meses vieno a Asturies a dar una conferencia, esti collaciu de Madríd traía de baranda una xinetera cubana. Non, nun me refiero a una llóndriga, la versión asturiana del castellano “gineta”, pues ello empataría col bestalismu. Falo, meyor, de la persona que monta a ciertos animales cuadrúpedos, concreto, les más les veces, equinos. Recién casáu, abastome el vela pa qu’esi sestu sentíu que toos tenemos me punxera en guardia. Una gacela pequeña pero rebeza, un cuerpu de muyer con celebru de KGB. Alvertí-ylo. Aquella moza nun me daba bones vibrancies pero l’amor, diz el poeta, atochez al home. Ún, de casi los cincuenta ¿qué podría esperar de carne femenino fresco y entullío d’alrodio los venti? Cosa maraviosa l’amor humano.

Díxe-ylo a les clares pero la neurona, la única que parez tenemos los homes, teníala asitiao yá na bragueta. Y la moza lo sabía. “Encoñáu”, comenté-y a mio muyer de la que díbemos a la sala de la conferencia.

“Gracies” –coña mediante- a la “mona” del gobiernu, a la “guaxa” playa y a tou esi ensame muyeres neo-machistes que s’encargaron d’afitar una llexislación escontra l’home emparándose nel datu oxetivu de la violencia pasional (que ye d’eso de lo que se trata y non de violencia machista o escontra la muyer) ésti, anguañu, tá colocáu claramente n’indefensión énte los tribunales y la sociedá al tar invertío la carga de la preba en favor de la muyer y establecese la presunción de culpabilidá del home arreblagando penriba ‘l principiu constitucional de la presunción d’inocencia. ¿Cómo-y despliques esto a un collaciu sanu, normal y formal que tá nel cuartón de la Policía Nacional en Vallecas acusáu de violencia sexual y que nun sabe el porqué d’ello?

La intelixencia femenino, mui perriba de la del home, cristalizó na cubana cuando, matrimoniu mediante y pagu carnal, consiguió la tarxeta de residencia n’España. Bastó-y un día namás pa echalu de casa y cuando Ramunet quinxo entrar otra vez pa pedí-y desplicación llamó al 112 acusándolu de violencia “de xéneru”. Supongo que de “xéneru bobu” pues púnxose-y esa cara al collaciu Ramunet cuandu lu llevaron, engrilletáu, a la comisaría vallecano.

Díxe-ylo claro: “Ramunet, val más pagar por follar que que te follen pola paga, la casa y los guah.es, si ye cosa”. Pero dalgunos homes, mononeurales y de pensamientu en poya, tovía créen na sinceridá de la carne freso con furaca d’arume manín (o mozo culu magrebí si esi por ello pruyes) cuando yá te pinguen les carnes y peñes les canes de la mayor edá.

Dicíamelo una collacia, oficial nuna notaría d’Uviéu, que taba fartuca d’espedientes notariales nos que sudamericanes ensin escrúpulos viníen pa prostituise por papelos engañando a incautos asturianos. Claro que, si bien se piensa, ¿quién diz qu’hai engañu? Ye una transación comercial bufo: carne por papelos. Nun m’estraña que la fiscalía investigue toos esos matrimonios. Por cierto, la oficial me dicía qu’eso nun pasaba con matrimonios de ruses y polaques.

Ramunet ta faciendo bona la sentencia que diz que l’home adeprende per dos caminos: por entendederes o por dolor. Nun quinxo faceme casu y agora duelse del engañu y la circunstancial cárcele. Y del gastu d’abogáu de Legálitas. Y de poder perder la casa y les perres de les cuentes corrientes que la esposa, de xuro, va llevantá-y divorciu mediante.

Llueñe toi, Ramunet, pa defendete. Espero que´l colega que lo va facer méta-y mano duramente a esa pilforrona que, de toes formes, nun fai otro que beneficiase de la llexislación hipócrita que les machistes tienen preparao pa perseguimos. A los mozos.

Costante Alvarez