Xente qu'anda perequí :-)

jueves, noviembre 08, 2007

LLIBRE, LLIBRE, QUIERO SER...

12.05.2007

Maliqi Poutou...

...Decidiose a garrar les riendes de so vida.

Taba fartu de llevantase dacuando (más de lo esperable) con boca ensucho y piel moyáo en sudu. D’esconsoñar de la velea de vese dáu pel culu, (cosa que lu enraxonaba), por Muhammah, un profeta que llamaba “putu” a toes hores y en toles sos manifestaciones, el gran “putu-mensaxeru” d’unes creencies absurdes coles que nun quería saber nada. El gran “putu-cabrón” por obligar a les vieyes, igualmente cabrones, a castrar a les nenes por nun sabía bien qué profunda razón de santidá.

Taba cansáu de falar (mal) francés porque yera la llingua fino de la ciudá y la “puta-fala” vehicular d’aquella cultura qu’emburriaba a los sos collacios a morrer camín d’Uropa. En viendo, o meyor dicir barruntando, que tolos sos males diben parar dexando de ser musulmán y finu afrancesáu (pa los sos adientros se dicía “putu-musulmán” y “putu-fransuá”) foi pa la mezquita de Qim-al-ram y solmenó-y un par d’ hosties al que taba glayando al altu la lleva la hora de la oración. Cuspió en direición a la Meca y se cagó n’Alá (mierda) con toles ganes, tou lloqueru por echar fuera de sigo aquella mecigaya de basoria y faladures de camelleros (pensolo pero, en realidá, nunca nun viere ún d’ellos) que-y entorgaben ser llibre.

Nun sabía lo que yera eso de “ser llibre” pero tendría de ser bárbaro porque nun falaben d’otra cosa en Radio France International. Baxó del turrexón dexando al puntu más ablucáu que feríu y empobinó a lo qu’equí sería equí la casa conceyu. Un puntu, al que conocía de velu a putes clandestines, sorrió-y dietrás una puerca ventanina, toa esgonciada, regalu de la vieya alministración colonial gala. Pidió-y seriu que-y camudare el “nom” y el “surnom” nos papeles, que taba fartu velos mal, que tenía de ponelos al dreches y qu’esto y l’otro y la puta que lu parió. El puntu debía tener el día torcíu pero Maliqi teníalo inda mas, asina que sacó un navayón y apuntándo-y al gargüelu pidió-ylo con más encantu. La cosa furruló y el paisanu traxo un llibracu de pastes de pelleya marrono y fueyes blanquiñoses. Cacipló nél y apaició un rexistru que falaba de Maliqi Poutou y otres coses. “Pon Maliki Putu o te raxo dafechu y, darréu, me tiro a tola to parentela, pola gloria de mio má y el putu-profeta”.

El “fonctionaire”, na llingua “patuá” de Malikuistán, fíxolo aína, nun blizcar, tirando d’un rayíu (polo zucao) y naranxa bolígrafu “bic” de punta fina, regalu d’una antigua misión cultural francesa de cuando De Gaulle gritare aquello de “¡¡Vive le Quebec livre!! en Mont-Reale. Esgarabatió el famosu “Maliki Putu” que-y demandare y amosó-ylo tou escagaleráu pues foi evidente ‘l fedor de la foria qu’entamól a facer inalendable‘l caldiu aire de la estancia. Presto-y permuncho aquello a Maliki y mirando fixo al puntu dixo-y “una y non más, “putu-fonsionieg”, lo cualo sentó mui mal al puntu que taba enaguando por dir quitase la mierda d’enriba. Y cuando salió de la “munisipalité”, el flamante Maliki, apóstata y negrata auténticu, perdón, auténtiku, topose cola gandaya musulmano que diba en cata, perdón, kata d’él pa matalu a pedraes por eso, por apóstata y mal musulmán.

Maliki viose comprometíu, perdón, komprometíu naquella situación pues la navayona diba-y valir poco y muncho menos el querer matalos a besos. Reculó pa la “munisipalité” pa ver si podía escapar pola parte d’atrás, pero ellí topó la única puerta que-y lo permitiría, que yera la del escusadoriu, trancada pol puntu del rexistru que taba bien prestosu quitándose sayón y mierda. Como la vocinglada engrandaba, Maliki, puru negrata neto que puru cacáu, perdón, kakáu, de Lind al 99% de llibertá personal y autodetermín konsecuente, mangó-y talu patadón a la puerta cartonera que la fixo españar de los roños que l’amparaben pa facer la función que s’espera d’una puerta. De más ta dicir que’l puntu escapó pol ventanu, espíu y porcono, y que ‘l mesmu camín siguió Maliki enmerdandándose tou, kon esti camientu, perdón, kamientu proféticu de la qu’arreblagaba perriba ‘l funcionariu escacharráu y en suelu: “ser ún mesmu ye una mierda”. Bon entamu pa una vida de llibre y soberanu ser humanu, sin dios nin profeta nin la puta que parió al profeta y a tolos sos amigos, konocíos y siguiores.

Prometiose Maliki nun parar naquél enfotu lliberaor que lu atoxigaba y qu’entullía-y el pechu de gloria y razón, hasta francer les kadenes del barriu, del pueblu, de la nación, del continente, perdón, kontinente negrato porque, dixo pa sigo, “eso d’Africa, perdón, Afrika, ye kosa de los blancos, perdón, blankos...”

Vilu esapaicer p’aú les palmeres datileres pero me consta, perdón, konsta, que lu volveremos ver. Perdón, oyer. Perdón, lleer. Kostante Al-Wares